• Czeski
  • Angielski
  • Francuski
  • Niemiecki
  • Polski
Imieniny: Ernesta, Jana i Marka
poniedziałek, 27 marca 2017
Najwyższa jakość w obsłudze klienta
10.03.2017
Najwyższa jakość w obsłudze klienta

Od tego tygodnia Urząd Miejski w Wałbrzychu prezentuje nową, lepszą jakość obsługi klienta. Kompetencja pracowników, sprawność i nowoczesne rozwiązania technologiczne to jedno. Dziś dochodzą do tego także komfortowe warunki współpracy z lokalną społecznością w estetycznym i przestronnym Biurze Obsługi Klienta, które od 6 marca ponownie funkcjonuje przy ul. Sienkiewicza 6-8.

Naszych klientów zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 16:30.

Wprowadzamy również nowe rozwiązania dla tych, którzy nie mogą osobiście pojawić się w BOK proponując skorzystanie z Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) – www.epuap.gov.pl. Wśród usług, które oferuje ten system jest Profil Zaufany umożliwiający składanie pism elektronicznych ze skutkiem prawnym. 21 grudnia 2016 r.

Urząd Miejski w Wałbrzychu uzyskał zgodę Ministra Cyfryzacji na pełnienie funkcji Punktu Potwierdzającego Profil Zaufany, co znacząco podnosi standard obsługi klienta.

Archiwum wiadomości »
Prześlij zdjęcie, zgarnij nagrody
Go to airqualityapp Go to facebook Go to twitter